🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کاش

(ثبت: 243682) آذر 29, 1400 
کاش

 

یک نفر کاش پیـامی بدهد
اول صبــــح سلامی بدهد

به گرفتــــاری دل در غصه
برسد حسن ختــامی بدهد

شاخص دغدغه را سرخ کند
به من از شور سهامی بدهد

بعداز این حافظ شادی باشد
یا به لبخنــــد دوامی بدهد

اعتــبار دل غمگین صفرست
رهن مـا باشد و وامی بدهد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. خسرو فیضی

    آذر 29, 1400

    . با درودم نیک 🌺
    .
    . یک نفر کاش پیـامی بدهد
    . اول صبــــح سلامی بدهد
    .
    . استاد ارجمند دل تان زلال روشنایی و
    . چشمه ساران جانت پُر ز باده عشق و مهر
    . بر قرار باشید به عشق و شعر 🌺🌹🌺🌹

  2. طارق خراسانی

    آذر 29, 1400

    بعداز این حافظ شادی باشد
    یا به لبخنــــد دوامی بدهد

    اعتــبار دل غمگین صفرست
    رهن مـا باشد و وامی بدهد

    سلام و درود

    عالی ست

    یلدای تان مبارک

    در پناه خدا 🌿❤️🌹🌹❤️❤️🌹🌹🌿

    • سلام استادمهربان
      از شما متشکرم
      دلتان شاد
      🌺🌺🌺🌺

  3. فریبا نوری

    آذر 29, 1400

    شاخص دغدغه را سرخ کند
    به من از شور سهامی بدهد

    بسیار خلاقانه و زیبا
    درودها🌷👏🌷

  4. حسین شیرکوند

    آذر 30, 1400

    💐🌷🌸💐🌷💐🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا