🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کاش…

(ثبت: 214462) شهریور 28, 1398 

– کاش راهی قم میشدم:

کاش که من راهی به قم می‌شدم
در حرم معصومه گم می‌شدم
از کرم اش میشدمش من نصیب
مست ز دستش ز می و خُم می‌شدم

سعید فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مينا امينی

    شهریور 28, 1398

    با آرزوی بهترین ها هنرمند بزرگوار
    💐💐

    • سعید فلاحی

      شهریور 29, 1398

      درودتان

      👏👏👏🌷🌺🌸در پناه خدا

  2. حامی شریبی

    شهریور 28, 1398

    التماس دعا
    شاعر خوبیها

    • سعید فلاحی

      شهریور 29, 1398

      درود پ ادب و احترام استاد معزز

      🌹🌷🌺🌸

    • سعید فلاحی

      شهریور 29, 1398

      درود

      🌹🌷🌺🌸🌹🌷🌺🌸در پناه خدا

  3. محمدرضا نعمت پور

    شهریور 28, 1398

    🌹🌹🌹

    • سعید فلاحی

      شهریور 29, 1398

      درود
      🌹🌷🌺🌸در پناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا