🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کجایی؟

(ثبت: 214959) شهریور 26, 1398 

تو را هر جایی
حتی در خیالم، هم ببینم
قدم هایم را
بسویت
بلندتر بر می دارم…

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. سعید فلاحی

    شهریور 26, 1398

    درودها

    🌹🌷🌺🌸🌹🌷🌺🌸👏👏👏در پناه خدا

  2. محمد ترکمان(پژواره)

    شهریور 26, 1398

    ” تو را هر جا
    حتی در خیالم
    نیز ببینم اگر،
    قدم هایم را
    به سویت بلندتر
    بر می دارم…”

    آفرین آهنگ این کوتاه فوق العاده است…

    • محمدرضا نعمت پور

      شهریور 27, 1398

      درودها بر شما بزرگوار
      ممنونم از توجه و نگاه پر مهرتان
      شاد باشید و تندرست

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا