🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کدام سمت جهان چیده ای تو تورت را

(ثبت: 936) اسفند 14, 1394 
کدام سمت جهان چیده ای تو تورت را

بریز بر رگ من لذت حضورت را

دوباره دوره نکن غربت عبورت را

تمام حادثه هارا ورق زدم افسوس

نخواندم آیه ی چشمان سوت و کورت را

بیا که مثل گذشته دلیل من باشی

بپاش بر تن ایوان خانه نورت را

تو اخم هم بکنی نازنین و زیبایی

ولی به من برسان خنده ی صبورت را

هزار نقشه کشیدم که صید تو باشم

کدام سمت جهان چیده ای تو تورت را