🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کسی کو تا بفهمد

(ثبت: 4700) شهریور 7, 1396 

دو بیتی و رباعی آزاد از  وزن

دلِ عشا ق  بر انگیختنی می باشد
تیغ با خونِ سر آمیختنی می باشد
 ما ندیدیم کسی سر ببرد کرکس را
 خونِ آهو صفتان ریختنی می باشد

کسی  کو تا بفهمد  حالِ درهم  برهم ما را
 به زندان میکشی  بی جرم بی تقصیرزیبا را
هوس خواهی نکن رسوایِ غافل ازدلِ معصوم
به جز یوسف  پذیرا نیست کس عذر زلیخا را