🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کشور رویا

(ثبت: 212249) تیر 31, 1398 

به رقص آور مرا

در کشورِ رویا

که در آن مردمانش قدرِ آهنگ و غزل را خوب می دانند،

همان جایی که آرامش،

نوای نبض خوشبختی ست

سپیدِ صلح، همیشه بهترین رنگ است…

تو می دانی که احساسم چه دلتنگ است…

ببر من را به جایی که نپیچد چادرِ اندوه شب،

تارِ لطیفِ گیسوانم را به بندِ درد و خاموشی…

ببر جایی که مضرابِ نسیم و زخمه ی دستان تو

برقصاند تمامِ تار و پودم را،

من از نامحرمان،

این آمرانِ سردِ تاریکی،

دلم خون است…

مرا جایی ببر

که روح و فکر،

آزاد است…

 

مهناز نصیرپور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. امیر جلالی

    تیر 31, 1398

    مرا با خود به دشت سبز خلوت ها ببر
    مرا با خود به زیر سرو خوشبختی
    کنار خانه امید
    به آغوش صداقت ها ببر…
    اثر زیبا و فانتزی شما هم شیشه ای بود و هم آهنگی خوش داشت.
    بی نهایت لذت بردم و بهره بردم . درود بر شما

  2. سلام و درود

    ببر جایی که مضرابِ نسیم و زخمه ی دستان تو
    برقصاند تمامِ تار و پودم را،

    پایدار باشید

    🌹🌷🌹🌷🌹🌷

  3. عظیمه ایرانپور

    تیر 31, 1398

    درود بر شما
    موزون و زیباست
    لذت بردم🌸

  4. طارق خراسانی

    تیر 31, 1398

    سلام و درود

    بسیار لطیف و احساسی پاک در هر زاویه آن به چ‌م می خورد

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌿

  5. … سلام بانو نصیر پور
    خرسندم که اینجا هستید…

    من
    تا پشت دریا نیز رفته ام
    هیچ اثر از شهر نبود!
    عصا ها همه جا
    شکسته بود کمر ها
    تمام تا و خسته!
    * * * *
    – پژواره –

  6. درود برشما…لذت بردم🌿🌺🌺🌺🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا