🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کفر آغوش تو

(ثبت: 254160) دی 1, 1401 
کفر آغوش تو

 

ترسم این درد که از عشقت به دل افتاده است
آنقَدَر دیر بیایی تو که درمان گردد

آتشی را که بر افروخته ای در جانم
در نبود تو شود سرد و سپس جان گردد

عشق عصیان گر من بنده اسیرت شده ام
خواهد این دل که به زندان تو مهمان گردد

آن بهشتی که به جای تو بُوَد حور حرام
دوزخ چشم تو بر من نم باران گردد

شرک چشمان تو تا هست مراقب هستم
نزنم پلک که این دیده مسلمان گردد

کفر آغوش تو را خواهم و کافر شده ام
نازنینم مگذار کفر تو ایمان گردد

 

بابک حادثه

 

 

 

 

نظرها
  1. درود بر شما جناب احمدی گرامی

    با احساس پاک سرودید

    زنده باشید به مهر

    💐💐💐💐💐

    در پناه خدا

    • علی احمدی

      دی 1, 1401

      درودتان باد استاد عزیزم خوش آمدین مهرتان افزون باد

      🌹🌹🌹🌹

  2. سلام و درود

    بسیار زیباست

    در پناه خدا شاد زی 🌿👏👏👏👏🌹🌿

    • علی احمدی

      دی 1, 1401

      بنده نوازی فرمودین استاد گرانمایه درودتان باد 🌹🌹🌹🌹

  3. امیر وحدتی

    دی 1, 1401

    درود بر شما. سروده ای زیبا خواندم از قلم نابتان.
    قلمتان سبز.
    🌱🍉🍉🌱

    • علی احمدی

      دی 6, 1401

      درودها والاقدر مهرتان افزون باد 🌹🌹🌹🌹

  4. شرک چشمان تو تا هست مراقب هستم
    نزنم پلک که این دیده مسلمان گردد

    سلام و درود
    بسیار زیبا
    لذت بردم

    فقط بنظرم بیت دوم رو ویرایش کنین

    • علی احمدی

      دی 6, 1401

      درود ها سرور والاقدر خوش آمدین و منت نهادین بر حقییر

      خیر هیچ ایرادی ندارد . البته گزینه نقد را نیز بسته ام و اعتقادی

      به آن ندارم . مهرتان افزون باد 🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا