🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کفش هایم برای تو

(ثبت: 3851) فروردین 25, 1396 

هووووووو…….

 

آه

باز فراموشم شد

کلاهم کو؟

شالم کجا ؟

سردم شده

آخرین قطار

آخرین ایستگاه

همیشه دیر می رسم

کاش جای خالی…

نکند باز آویزان .

 

کفش هایم برای تو

جان می دهند برای دویدن

بی آخ

بی غُر

بی مرگ .

 

دستت را به من بده

گرم

مثل ِ همیشه

شب بوها یادت هست ؟

 

به گلها سری بزن گاهی

تنهائی باغچه دلش می گیرد.

 

کااااش …

 

آااه

فراموشش کن

می شنوی ؟

دیرم شده

باید بروم

قرارمان

کرااانه هااای اقیااانووس ِ  آرااام !

 

هوووووو….