🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کلاه گشاد

(ثبت: 244982) بهمن 10, 1400 

 

باید بیشتر مواظب سرم باشم
رویاهایم منطقی نیستند
کلاه عشق گشاد بود
پس نگرفتند

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    بهمن 10, 1400

    🌿🌿🌿🌹🌹🌹🌿🌿🌿

  2. کمال کمالی

    بهمن 11, 1400

    درودو سپاس بزرگوار

    عجب استعاره ی زیبایی

    و چقدر هشداردهنده زیباتری

    دمتان گرم و سرتان پر از شور عشق باد بدون کلاه چه تنگ و چه گشادش

    🌹🌹🌹🌹🌹🙏🙏🙏🙏👏👏👏👏

  3. 💐👏👏💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا