🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کودکی

(ثبت: 267633) بهمن 21, 1402 

 

مثل یک پَر بودی
سبک و شاد و رها

فارغ از حسرت دیروز و غمِ فرداها

تو جهانت جا شد
در نشیمنگهِ تاب

در پریدن وسطِ چاله ی آب

در کمی سُر خوردن

و به چرخیدنِ یک چرخ و فلک خندیدن

من ولی صد افسوس
که در ابهام و غمِ فردایم
و در آن حسرتِ دیروز که چون باد گذشت
ماندم و جا ماندم
از چمنزارِ “کنون”

کاش وقتی که جهان
همرهت میرقصید

ذهنِ من آنجا بود
و به آن “پوچِ پُر از حسرت و غم”
می خندید….

 

حمید گیوه چیان

 

 

 

نظرها
  1. درود و احترام
    شعر زیبایی است در فضایی صمیمانه
    سپاس که هستید🌺🌺🌺

  2. حمید گیوه چیان

    بهمن 21, 1402

    درود بر جناب یزدانی عزیز
    افتخار بسیار بزرگی نصیب این حقیر فرمودید که با حضور گرمتان صفحه ی بنده رو منور کردید استاد.
    بینهایت از بذل توجهتان سپاسگزارم.
    مهرتان ماندگار
    سلامتی و شادیتان را آرزومندم🙏🙏🙏❤️❤️💐💐💐

  3. علی میلادی

    بهمن 22, 1402

    بسیار عالی و زیبا بود… 👌🌹
    درود بر شما
    قلمتان سرسبز 🌿🍃

    • حمید گیوه چیان

      بهمن 23, 1402

      درود بر جناب میلادی عزیز و بزرگوار
      سپاس بیکران از حضور پر مهرتان
      به مهر خواندید دوست من
      لطفتان ماندگار🙏🙏🙏❤️❤️🌸🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا