🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کوه نور

(ثبت: 238981) اردیبهشت 24, 1400 
کوه نور

 

رفتنت را هیچکس غیر ازخدا  باور نداشت
حال و روز عید نوروز مرا، آذر نداشت

حاکم   بی ‌سرزمینی   شد   دل  تنهای   من
درد بی  درمان او را هیچکس باور  نداشت

سینه‌ام  را  فتح   کرده   غصه‌ی  تنها  شدن
مثل  سردار  سپاهی  که  دگر  یاور  نداشت

کوه   نورم   بود  بابایم،  ولی چون نادری
گشته‌ام دیگر که در دستان خود گوهر نداشت

خون به‌پا شد روی‌هربیت‌از دل پر غصه‌ام
مثل  چشمان  یتیمی  کو دگر  مادر نداشت

مرده شور اشک  شور چشم هایش را بَرند
شاعر رسوای پر بغضی که جز دفتر  نداشت

#بهاره_کیانی_قلعه_سردی
‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 25, 1400

    سلام
    هنوز داغ هجرش در دل است
    ابَر مردی بود
    جانش شاد
    در پناه خدا 🖤

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا