🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کوچه

(ثبت: 232927) آبان 8, 1399 

 

کوچه‌‌ام؛
-بُن‌بست‌،
-خسته،
-متروک‌ اما؛
سرریز ِحسِ
آمدن ِتو!

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#هاشور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. کاوه ایزدیار

    آبان 8, 1399

    سر ریز احساس بود
    👏👏👏

  2. جواد مهدی پور

    آبان 8, 1399

    درود بر شما جناب فلاحی عزیز

    زنده باشید

    💐🙏💐

  3. مازیار نژادیان

    آبان 10, 1399

    درود ها
    کوتاه قشنگی بود
    با کوبه پایانی عالی
    دستمریزاد🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا