🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کویر اندیشه

(ثبت: 248788) تیر 7, 1401 

 

جاهلان ، انگار چشم بر روشنائى بسته ايد

بر تمام ناروائيهايتان دل بسته ايد

نيك و بد پيداست در گردونه ى اين روزگار

گوش و چشم و قلب را از هر حقيقت بسته ايد

 

با الهام از آيه مباركه صم بكم عمى فهم لا يعقلون

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    تیر 7, 1401

    سلام به امید دیده حقیقت بین داشتن

  2. سلام و درود
    بسیار زیباست🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا