🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کو طبیب

(ثبت: 249577) مرداد 10, 1401 
کو طبیب

 

کو طـبیبِ درد های جانِ ما
درد بسیار است‌ کو درمانِ ما
کِی رسد از راه‌ تا بخشد یقین
سست‌ شد از دوریَش‌ایمانِ ما
خشک‌ شد گلهای‌ دل‌ کو نو‌بهار
سبز شد باغ ِ غم از بارانِ ما
برکت‌ از این‌ سالِ‌ بی‌مرداد‌ رفت
شد خزان‌ بی‌ مهر در آبانِ ما
خاک‌ شد با عمرِمان بر باد رفت
خشت های خانه ی ویرانِ ما
کاروانان تشـنه ، اما چـاه کـو
غـصـه دارد یوسفِ کنعانِ ما
ای خدای دادرس کو دادرس
کِی به پایان میرسد زندانِ ما
شب دراز و راه بی‌پایان شده
ماه رویش کِی شود تابانِ ما
لـیلـیِ دلـهـای بـی دلدار کو
کِی به‌ دامانش‌ رسد مژگانِ‌ ما
یارِ پنـهان کیِ رسـد از راه تا
خوش‌ شود حال‌ بدِ دورانِ ما
یارِ ما هرچند صاحبخانه‌ است
کِی‌ شود در خانه‌ها مهمانِ ما
آینه در حسـرتِ دیریـنه ماند
تا ببیـند چهره ی خـندانِ ما
کـاش آید تا کـه با لبخندِ او
لحظه‌ای‌ روشن‌ شود چشمانِ‌ ما

#امیر_بهنام ۱۳۹۴/۸/۲۱

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مرداد 10, 1401

    سلام و درود

    عالی ست

    به امید ظهور عشق

    در پناه خدا🌿👏👏👏👏👏👏👌🌿

  2. حسن نبی

    مرداد 10, 1401

    الهمّ عجّل لولیک الفرج 🙏🏽
    بسیار عالی و روان احسنت

  3. محمدعلی رضاپور

    مرداد 11, 1401

    یا مهدی ❤️

    سلام و درودتان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا