🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کپیدنِ گپیدن!

(ثبت: 257319) اسفند 24, 1401 
کپیدنِ گپیدن!

بینِ دو قابِ خواب
دو عکسِ بی‌صدایِ برعکس
چهار دیوار بی حرف
وَ سقفی چشم‌بسته لام تا کام خاموش
سایه‌ٔ سربازِی می‌میرد از
بانگِ بنگِ بنگِ هیچ‌کس
بدونِ اتّفاقی که شاید
یا احتمالاً
یا حتماً
یا هرگز
یا اصلاً
یا سه نقطه…
باید یا نباید بیفتد!

قاب‌ها همچنان مرگ‌خوار
رویِ دستِ دیوار
بجـایِ پنبه
خطِ میخی در گوش،
همه چیز را یادم فراموش کرده‌اند!

 

ـــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند
ـــــــــــــــــــــــ

 

 

 

نظرها
  1. سیدمحمدرضا لاهيجی

    اسفند 24, 1401

    سلام و درود جناب دکتر
    روز بخیر

    سپاسگزارم از لطف حضور حضرتعالی

    صاحب اختیارید استاد
    ممنونم از شعر زیبای شما

  2. سیدمحمدرضا لاهيجی

    اسفند 24, 1401

    سلام و درود استاد
    وقت بخیر

    از لطف و بزرگواری سرکارعالی سپاسگزارم

    سلامت باشید

  3. سیدمحمدرضا لاهيجی

    اسفند 25, 1401

    سلام خواهر ادیب و ارجمند

    وقت بخیر

    از لطف سرکارعالی سپاسگزارم