🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کی خون عاشــقان علی (ع)، بی ثمر بود؟

(ثبت: 484) دی 12, 1394 
کی خون عاشــقان علی (ع)، بی ثمر بود؟

 

کی خــون عاشــقانِ علی (ع) بی ثمــر بود؟
یا این مجاهـدت به خطـــر …، بی اثــر بود؟

دارم یقیــن که قوم ستمگر به خاک و خون
از خــون النمـــر، به خــدا ، بي شُمــــر بود

بداهه

12 دی 1394

طارق خراسانی