🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ڪسرِ وَ مفتوح

(ثبت: 265936) آذر 6, 1402 
ڪسرِ وَ مفتوح

═════════════════════════

تڪاندم جانِ خود را روبہ‌روےِ چشمِ خودڪارم

نوشت اردیبهشتِ غم خداحافظ، وَ دیگر هیچ!

═════════════════════════

════════════
سیّدمحمّدرضا لاهیجے
ساڪوتے. هند. دهلے‌نو
════════════

 

 

 

نظرها 13 
  1. درود جناب دکتر لاهیجی عزیز
    روز خوش
    بسیار عالی سروده اید
    ارادت و سپاس
    🌹🌹🌹

    • سلام حضرت استاد
      صبح و روز حضرتعالی آکنده از نعمت و برکت

      کوچک‌نوازی می‌فرمایید
      سپاسگزارم

  2. بهره بردم استاد

    درودها

    • سلام و درود گرانقدر
      روز خوش

      از لطف و محبت سرکارعالی سپاسگزارم

      شاگردم و کوچک اهل قلم

  3. معین حجت

    آذر 6, 1402

    درود بر شما جناب لاهیجی …
    👏👏👏👏👏💐💐💐💐💐

    • سلام و درود جناب حجت گرانقدر

      صبح و روز شما به سرشتِ بهشت

      از لطف و بزرگواری حضرتعالی سپاسگزارم

  4. طارق خراسانی

    آذر 6, 1402

    سلام و‌ درود‌

    مفرد حرف داری ست
    امیدوارم‌ اردیبهشت حامل خبر های شادی بخشی باشد هم برای شما و‌هم برای تمام‌مردم
    و‌نکته دیگر اینکه امیدوارم سال های سال سایه ی مهرتان بر سر همه خصوصا شاعران پاک‌ باشد

    در پناه خدا 🌱🌹👏👏👏👏🌹🌱

    • سلام و درود جناب طارق خراسانی گرانقدر

      صبح و روز شما به سرشتِ بهشت

      از لطف و بزرگواری حضرتعالی سپاسگزارم

  5. جناب دکتر لاهیجی ارجمند
    با آرزوی سلامتی و طول عمر برای شما که برای همه عزیز هستید
    در پناه خدا شادکام باشید
    🙏🌸🌺🌷🌹🌿🍃

    • سلام و درود ادیب گرانقدر
      صبح و روز شما به سرشتِ بهشت

      از لطف و بزرگواری سرکارعالی سپاسگزارم

  6. صفا یغمایی

    آذر 6, 1402

    درودتان جناب دکترلاهیجی گرامی
    مفردی زیباست
    امیدوارم اردیبهشت ودیگرایامتان بهشت باشد.
    🌺🌺🌺

    • سلام و درود جناب یغمایی گرانقدر

      صبح و روز شما به سرشتِ بهشت

      از لطف و بزرگواری حضرتعالی سپاسگزارم

  7. دکتر استاد دکتر لاهیجی عزیز
    کوتاه و موجز اما دارای یک دنیا حرف 🌺🌺🌺🌺🌸🌸🌸🌸