🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گریه

(ثبت: 228477) تیر 22, 1399 

 

– گریه:

و‍ گریه،
دلتنگی‌های بُغضی‌ست که
نیمه شب‌های بی تو
گلویم را خط‌خطی می‌کند!

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. امیر جلالی

    تیر 22, 1399

    حسی غریب داشت و بیاد ماندنی …
    درود بر شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا