🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گفتی پرم هستی

(ثبت: 3593) اسفند 19, 1395 
گفتی پرم هستی

گفتی پِرَم  هستی

در  نامرادی  یاورم   هستی

دیگر نداری  عشق  و  احساسی که  می گفتی

چون خنجری در پیکرم هستی

چشم  ِترم هستی

++++++++

کو   بال  ِ پروازت

احساس ِ تند  ِعشق ِ آغازت

کو  آن  غزلهایی  که   می زد  شعله  بر جانم ؟

کو ساز و سوز و شور ِشهنازت

کو  بانگ  ِ آوازت

++++++++

با من  جفا کردی

بال و پرم  بستی  ، رها کردی

غافل  شدی ،  منهم   خدایی   مهربان   دارم

دل را به عشقت  مبتلا  کردی

رفتی  خطا  کردی

طلعت خیاط پیشه

    

نظرها 20 
  1. مهدی صادقی مود

    اسفند 21, 1395

    سلام

    بسیار زیبا و زلال

    درودتان

  2. علیرضا آیت اللهی

    اسفند 21, 1395

    سلام

    شکلی جدید و سبکی جدید است که اینهم مبارک

    زیباست

  3. سحر جهانی

    اسفند 22, 1395

    درود بانوی گرامی

    بسیار عالیست …

    دستمریزاد……

  4. علی اصغر اقتداری

    اسفند 22, 1395

  5. محسن افشارنادری

    اسفند 22, 1395

    درود بر شما بانوی گرامی

    زیبا بود اگر چه نفهمیدم چه نوع قالبی دارد اما احساس خوبی داشت مرحبا

  6. جواد مهدی پور

    اسفند 22, 1395

    سلام و عرض ادب محضرتان استاد گرامی

  7. طارق خراسانی

    اسفند 22, 1395

    سلام و درود به بزرگ شاعر سرزمینم

    سرکار خانم خیاط پیشه

    زلال های بسیار زیبایی ست

    لذت بردم

    الحق در تمام قالب ها استاد چیره دستی هستید

    در پناه خدا شاد زی

    • طلعت خیاط پیشه

      اسفند 22, 1395

      سپاسگزار حضور پر مهرتان هستم استاد طارق ارجمند.

  8. فرزاد امین اجلاسی

    اسفند 22, 1395

    درودها بانو

  9. معصومه عرفانی

    اسفند 22, 1395

    سلام

    خانم خیاط پیشه عزیز بسیار زیبا سرودید

  10. علیرضا حکیم

    اسفند 22, 1395

    درود بانوی گرامی

    زیبا بود استفاده کردم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا