🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گلبوسه

(ثبت: 6976) آبان 7, 1397 

تو را باید به عرش دیدگان داشت
به دشت سینه ام باید تو را کاشت
به چشمان تو بذر بوسه پاشید 
که یک خرمن مگر گلبوسه برداشت

پ .ن

داشت، کاشت، برداشت