🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گم شده

(ثبت: 259205) اردیبهشت 14, 1402 

 

گم شده
در خود من
مگو
ایشانم کو

 

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. اردیبهشت 14, 1402

    سلام
    منم شعر هاشوری به نام پاتک دارم کهوشبیه سروده شماست!
    ــــــــــــــــــــــــــــــ

    گم شد
    گمشده خودبه‌خود
    نگو:
    ضمیرِ منفصل
    ایشانِ آشنایش ڪو؟

    راهے دور و دراز
    نامہ‌اے پشت پلکِ پاڪتیم شاید!

    سیدمحمدرضالاهیجی
    ساکوتی.هند
    ـــــــــــــــــــــــــــــ

    و اما عرضی مختصر
    تعجیل در ارسال به ضرر شعرست و
    کار را خراب می‌کند

    • فاضله هاشمی

      اردیبهشت 14, 1402

      سپاسگزارم مهربان بسیار زیبا سرودید

  2. سیدمحمدرضا لاهيجی

    اردیبهشت 14, 1402

    ببخشید حواسم نبود وارد بشم و نڟرمو ارسال کنم. نڟر بالا از بنده است

  3. سیمین حیدریان

    اردیبهشت 14, 1402

    من تماما شده ام تو
    تو
    کجا می گردی ….

    درودها مهربانوی گرامی 👏🌹

    • فاضله هاشمی

      اردیبهشت 14, 1402

      یک نفر
      تابه ابد
      بامن من ماند
      شعر تنهایی من
      از برخواند
      زندگی بال زدن
      در حصار مرگ است
      لطفاً بامن کمی
      از رقص شقایق گو

  4. شیدا شهبازی

    اردیبهشت 14, 1402

    سلام و درود👏👏👏بسیار زیباست لذت بردم

  5. غلامحسین جمعی

    اردیبهشت 14, 1402

    درودو سپاس بر شاعر فرهیخته و سپید سرا سرکارخانم هاشمی دستمریزاد کوتاه خوبیست
    تو به دنبال ِچه گشتی ؟
    كه مرا گم كردی !
    سردر ِخانه نديدی
    كه دلی آويز است ؟ !

    🙏🙏🙏🙏

    • فاضله هاشمی

      اردیبهشت 15, 1402

      درود
      بر سر دل
      عشق آویزان میکنم
      تا نگاهم میکنی
      حالت پریشان میکنم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا