🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گنجور

(ثبت: 255725) بهمن 12, 1401 
گنجور

جنگ بر سرِ گنج است‌!

از خنجرِ عشق
تو رنج می‌بری
یا تُرنج؟

 

ـــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند
ـــــــــــــــــــــــ

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. سلام و درود جناب دکتر مدهوش گرانقدر

    صبح و روز حضرت‌عالی خوش.

    از لطف و محبت شما سپاس‌گزارم

    بر شما ادیب گرانقدر نیز فرخنده و مبارکا باشد

    حقیر متأسفانه ازاین نعمت بی بهره‌ام!

    خوشابحال هر که دختر دارد

  2. سلام و درود جناب استاد جمعی

    شب خوش

    بزرگوارید و کوچک نواز

    از لطف حضرت عالی سپاسگزارم

  3. سلام و درود جناب رضاپور
    شب خوش

    از لطف و محبت جنابعالی سپاسگزارم

    سلامت باشید