🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گیسو

(ثبت: 228483) تیر 28, 1399 

 

– گیسو:

در گیسوان تو
زندانی شده است
نسیم بهاری
آزاد نخواهد کرد
هیچ اردیبهشتی
عطر گیسوانت را

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#هاشور_در_هاشور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. امیر جلالی

    تیر 28, 1399

    فانتزی های شما همیشه زیباست و دل انگیز…
    درود بر شما

  2. رسول رشیدی راد

    تیر 28, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹
    با سلام و درود خدمت آقای فلاحی عزیز
    🌹🌹🌹🌹🌹
    زیبا بود
    🌹🌹🌹🌹
    آزاد نخواهد کرد
    هیچ اردیبهشتی
    عطر گیسوانت را
    🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا