🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یادت نمیره از سرم…………………..!

(ثبت: 1364) اردیبهشت 12, 1395 

صبحت بخیر عزیز من..

صبحت در حوالیِ بارانی امروز و..

صبحت در هوای دلتنگی های من و..

صبحت در تمامی روزهایی که نبودم، بخیرررر…

ببین…

باران پشت پنجره دارد مرا به سمت تو پرواز میدهد..

بوی دهان تو را میدهد اصلا تمام جهاااان…

تمام جنگل..

تمام درختان و ..

تمام باران ها…

آخ که دارم در تب میمیرم…

دست هایت را به من بده

تا روی دلم بذارم..

روی لبم بنشانم…

و روی پیشانی ام بکشم

تا بدانی 

در چند درجه از تب عشقت دارم میسوزم مرد من….!!

#سوگند_صفا 

          #زهرا_فرهنگی

نظرها
  1. نگار حسن زاده

    اردیبهشت 13, 1395

    سلام سوگند عزیزم

    به به

    چه سپید رمانتیکی

    تبریک میگم به مرد زندگیت که الحق شایسته دریافت چنین هدیه زیباییه

    موفق باشی عروس پاک

  2. سمانه تیموریان

    اردیبهشت 13, 1395

    عالی

    سوگند عزیز 

  3. مجتبی افسری

    اردیبهشت 13, 1395

    دروود

  4. طارق خراسانی

    اردیبهشت 13, 1395

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا