🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یاد مادر

(ثبت: 3008) دی 3, 1395 

من به یادت روی دل تصویر برتر میکشم 
بانگاهت خانه ای  در کوی  دلبر میکشم 

روزگاری در قفس  باغم چو یاور شد دلم 
با امیدی  حس ازادی  به هر در میکشم 

عمر نازم  بی تو شد  حسرت مدار عاشقی 
من به عشقت ارزو را چون کبوتر میکشم 

 هر زمانی باد سردی سوی قلبم می وزد
تا به گرمی روی آن تصویر مادر میکشم 

????????????95/8/22????????????????????????????????????????????????????
#فاطمه_اکرمی_دلنگار????