🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یاد مادر

(ثبت: 217460) آذر 23, 1398 

– یاد مادر:

مادر به یاد تو چه شب های سیاه
در گوشه ای نشسته ام و گریستم
شاید دگر ببینی، نشناسی که مرا
دریغ دگر سعید گذشته نیستم.

سعید فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. یاد والدین زیبا

    قرین رحمت یاد رفتگان…

    دست مریزاد استاد فلاحی عزیز

    تقدیمی : 🌸

    به یادت مادرم ایام شب را
    سحرها می کنم با گریه تنها

    تو را نشناختم مادر کجایی
    دریغا درد دارم مونسی لا

    ولی اله بایبوردی

    23 / 09 / 1398

    🍃🍃🍃🌿🌷🌿🍃🍃

    • سعید فلاحی

      آذر 24, 1398

      🌹🌹🌹🌹🌹🙏سپاس از حضورتان

  2. امیر جلالی

    آذر 23, 1398

    با آرزوی شادی روح آن مرحوم عزیز و بزرگوار و با طلب آرامش خاطر شما…💐💐💐
    درود بر شما

    • سعید فلاحی

      آذر 24, 1398

      🙏🙏🙏🙏🙏🙏سپاس از حضورتان

  3. مينا امينی

    آذر 24, 1398

    روحشان شاد…💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا