🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یاران قدیم

(ثبت: 5568) اسفند 2, 1396 

 رباعی

مانندِ گل و بادِ بهاری باشیم

  با آب شویم سبز جاری باشیم

 آوای کلاغ گوشمان را نبرد

 باید  همه در باغ قناری باشم

 شب نامه نوشته ام به یاران قدیم

 ای زنده به یادها بهاران قدیم

آتش  نزنید حاصل  سبز مرا

 باران بشوید مثل باران قدیم

کی پاک شود ز عقده بد پیشینه

زخم کهن آسان نرود از سینه

با صیقلی آیینه شود سنگ سیاه

 آیینه شکن  کجا شود آیینه

 یاران همه لاله  ما اقاقی بودیم

 در  حلقه ی طوفان عراقی بودیم

  مارا چه شده  که تشنه باور نکند

   مستان  تمام  و  رام  ساقی بودیم

الهیار خادمیان(صادق)

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):