🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یلدا

(ثبت: 400) آذر 30, 1394 
یلدا

دوستت دارم یلدا…
نه که چون پایانی…
برپاییز هزار رنگ برگ ریز…
و نه چون آغازی…
بر زمستان زیبای برف خیز…
دوست دارمت
که…
فرصت عاشقی با خیال اورا…
به قدر دقیقه ای…
بیشتر می‌دهی…

مجید مصطفوی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 30, 1394

    با سلام ودرود

    یلدای تان مبارک

    در پناه خدا……………………………………………………………………………………………………..

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا