🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یلدا

(ثبت: 254193) دی 2, 1401 

 

بوسه ی پاییز
بر گردن آذر
«یلدا»

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. 👏👏👏👏👏👏🌹🌹🌹🌹🌹🌹سلام و درود

  2. صفا یغمایی

    دی 2, 1401

    💐💐💐
    درودتان

  3. سلام دختر عزیزم

    کوتاه بسیار زیبایی ست

    در پناه خدا 🌱🌹🌹🌹🌹🌹🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا