🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یه کنار افتاده بود

(ثبت: 245030) بهمن 29, 1400 

 

کسی از ما داره گریه می کنه
هق هقش رو تو گلو گُم می کنه
کسی در تنهائی هاش کمک می خواد
ولی ما فکر می کنیم کتک می خواد
دیگه چاهی نیست بره بالا سرش
اشکاشو ریخته تو گود خلوتش
با مِداد خط کشیدن رو دفترش
تا سیاه بشه همه دور و برش
خواسته هاش خیلی روان و ساده بود
مثل ماهی یه کنار افتاده بود
آب بود و طفلکی صدا نداشت
یا اگر می خواست بگه هوا نداشت

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. زهرا آهن

    بهمن 30, 1400

    سلام و درود
    لذت بردم
    در پناه خدا🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا