🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یک روز تو را بغل گرفتم

(ثبت: 264605) مهر 21, 1402 
یک روز تو را بغل گرفتم

یک روز تو را بغل گرفتم
از شهد لبت عسل گرفتم

چشمان تو دریاست، ندیدی
از ماهی آن غزل گرفتم؟!

دلدادگی ام همیشگی بود
چون مهر تو از ازل گرفتم

از شوق تماشات نشانی
از هر گذر و محل گرفتم

صد شکر که در حوالیِ عشق
اقرار تو لااقل گرفتم…

آمار خرابی دلم را
با لرزش هر گسل گرفتم

رفتی و دلم خوش است زیرا
یک روز تو را بغل گرفتم

معصومه بیرانوند ” آسمان”

‐————
پ.ن :
این بیت هر اشعار را مدیون چشمان تو ام
این بار نه هر بار را مدیون چشم تو ام….

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها 10 
  1. طارق خراسانی

    مهر 21, 1402

    سلام
    زیباترین عاشقانه ای ست که از شما می خوانم. جوششی جوششی ست
    یک روز تو را بغل گرفتم
    از شهد لبت عسل گرفتم
    این شهد گوارای جان عاشقت باد
    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌👌🌱

    • سلام و درود بر شما
      ممنونم از حضور و نظر لطف شما

      سلامت باشید

  2. طارق خراسانی

    مهر 21, 1402

    ضرب الاجل از اجل گرفتم
    دامان خدا، هُبَل، گرفتم
    تا رَدِ تو از محل گرفتم

    یک روز تو را بغل گرفتم
    از شهد لبت عسل گرفتم

    صد شکر به دادِ دل رسیدی
    از عطر خوش ات بر آن وزیدی
    از چشم تو گفتم و شنیدی

    چشمان تو دریاست، ندیدی
    از ماهی آن غزل گرفتم؟!

    دو بیت را تضمین کردم تا ببینم بقیه چه می شود

    • سلام و عرض ادب مجدد
      بسیار زیبا شد مخصوصآ بند دوم رو بیشتر دوست داشتم

  3. برهان جاوید

    مهر 21, 1402

    درود سرکارخانم بیرانوند گرامی
    بسیار زیباست و پر احساس
    پاینده باشید
    🌺🌺🌺👏👏👏

  4. صفا یغمایی

    مهر 21, 1402

    درودبرشما بانو.
    بسیارزیباست
    موفق باشید.🌺🌺🌺

  5. محمد حسنی

    مهر 21, 1402

    درود🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا