🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یک. ستاره به ماه بخشیدم

(ثبت: 258114) فروردین 18, 1402 
یک. ستاره به ماه بخشیدم

 

ای خداوندِ مهر، کز دستت
لحظه ای جامِ نور نوشیدم

آفرین بر تو دُختِ مهر آئین
همدَمَ ات با فرشتگان دیدم

هرکجا رفتم آه با من بود
سوز زخمی کزآن بنالیدم!

لاله ای ؟ َسرو؟ عطرِ سوسنبر؟
یا گلی از بهشت بوئیدم؟

مهربانی و نیست تردیدی
آنچه من از تو دوش فهمیدم

نام زیبای تو بُوَد در شعر
یک ستاره به ماه بخشیدم

 

طارق خراسانی
16/فروردین/1402
پ. ن
تقدیم به خانم دکتر الهه سلیمانی
که بر درمانم از هیچ محبتی دریغ نورزیدند.

 

 

 

نقدها
  1. طلعت خیاط پیشه

    فروردین 18, 1402

    ای خداوند ِ مهر کزدستت
    لحظه ای جام نور نوشیدم
    درود بر استاد مهروحق شناسی جناب طارق خراسانی
    در پناه عشق خدا همیشه بدرخشید
    🙏🌺🙏🌺🙏🌺🙏🌺💐🌿🍃

    • طارق خراسانی

      فروردین 18, 1402

      سلام. و درود به گرانمهر شاعر پاک.
      سرکار خانم خیاط پیشه
      چون به پایان امروز نزدیک می شویم گفتم احتمالا در آخرین کامنت علت این سرایش را عرض کنم.
      بنده در شهرستانی برای فیزیوتراپی نزد پزشکی رفتم که متاسفانه ایشان نه تنها وقتی برای درمان بنده نگذاشت بلکه نوع درمان وی ناقص بود.
      مجبور شدم به تهران بیایم و از طریق سرچ در فضای مجازی با خانم سلیمانی آشنا ووقتی خدمت ایشان رفتم دیدم به جای پانزده دقیقه فیزیوتراپی آن پزشک. شهرستانی بیش از یک ساعت روی کتف و دستم کار کردند و ایشان مداوای بیمار برای شان از کسب در آمد بسیار مهمتر بود و مضافا با دستگاه های ورزشی بر مداوایم. تلاش بسیار نمودند و هزینه هم نصف آن مبلغی بود که در شهرستان پرداخت کرده بودم.
      ما شاعران سرمایه ی مان یک قلم و کاغذ است لذا شعری را که ملاحظه فرمودید بصورت موشح برای ایشان سرودم.
      سپاس از مهر حضورتان
      در پناه خدا 🌱🙏🌹🌱

نظرها 10 
  1. پروانه آجورلو

    فروردین 18, 1402

    درود👏🌺

    • طارق خراسانی

      فروردین 18, 1402

      سلام. دختر عزیزم

      سپاس از حضور بهاری ات

      در پناه خدا 🌱🌹🙏🌱

  2. ابراهیم حاج محمّدی

    فروردین 18, 1402

    درودها🙏❤️🌹🌷🌺🌸موفق باشید و تندرست🌹

    • طارق خراسانی

      فروردین 18, 1402

      سلام استاد گرانمهرم

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا 🌱🙏❤️🌹🌱

  3. نسرین حسینی

    فروردین 18, 1402

    تقدیمی ارزشمندی بود
    مبارک دکتر سلیمانی ارجمند

    انشالله همیشه سلامت وتندرست باشید وسایتون مستدام 🌸🍃🌸🍃💚💚

    • طارق خراسانی

      فروردین 18, 1402

      سلام نسرین عزیز

      سپاس از لطف مدام آن بزرگ بانوی پاک

      در پناه خدا 🌱🌹🙏🌱

  4. محمدعلی رضاپور

    فروردین 18, 1402

    سلام و درود بر شما و آن گرامی
    سلامت و شاداب و پر توفیق باشید در پناه مهربان بی همتا
    ❤️🙏

    • طارق خراسانی

      فروردین 18, 1402

      سلام و درود بر عزیز جانم

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا 🌱🙏❤️🌹🌱

  5. سیدمحمدرضا لاهيجی

    فروردین 18, 1402

    ای خداوندِ عشق از مهرت

    دم‌مسیحِ سُرور نوشیدم

    طالبِ طبِّ بوعلی گشتم

    طبعِ شیرین و شور نوشیدم

    • طارق خراسانی

      فروردین 18, 1402

      سلام و درود
      سپاس از مهر حضور و بداهه زیبای تان
      در پناه خدا 🌱🌹❤️🙏🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا