🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یک نفس

(ثبت: 243911) دی 7, 1400 

 

یک نفس تا یلدا
آسمان اشک می‌ریخت
دستمال کاغذی نداشت
صورت ابر خیس ماند

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. خسرو فیضی

    دی 7, 1400

    . درودها نثارتان 🌺
    . ایراندُخت گرامی از یلدا ، برای یلدا زاده ای سخن
    . گفتن سخت است . که میدانم خشم باد و سوز و
    . سیاه ابری که میبارد آتشناک برف !!!
    . بر حریر نازک خاک !!!
    . و بیرحم شلاق کولاک
    . زیبا سروده ای ست 🌺🌿🌹🌿🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا