🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ☀️ کوثر شهیدان ☀️

(ثبت: 250503) شهریور 5, 1401 
☀️ کوثر شهیدان ☀️

 

حسین (ع) در دو سرا مظهر شهیدان است
به روز واقعه پیغمبر شهیدان است

به قطره قطره ی خون مقدّسش سوگند
که دلنواز گل باور شهیدان است

همین نه روح نماز است و رونق محراب
که قدر و آبروی منبر شهیدان است

از آن تلاوت قرآن کند به نیزه سرش
که بر سریر شرف افسر شهیدان است

به سیّدالشهدا شد ملقّب از آن رو
که همچو حمزه سر و سرور شهیدان است

به شاخه شاخه ی طوبی و سدره در پرواز
هزار جنّت و بال و پر شهیدان است

علی اکبرش آرام جان ، علی اصغر
به خون شکفته گل پرپر شهیدان است

فدای ساقی بزم وفای او عباس
که با شکوه یل سنگر شهیدان است

هر آن که گریه کند بر مصائبش ، فردا
به پیشگاه خدا یاور شهیدان است

دهد به دنیی و عقبا مراد او را حق
که گر شهید نه ، یاد آور شهیدان است

مدام شرب طهورش به جام خواهد بود
همان که ریخته در ساغر شهیدان است

قسم به زمزم و تسنیم و سلسبیل بهشت
حسین (ع) نور خدا کوثر شهیدان است.

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    شهریور 5, 1401

    سلام بر حسین و شاعران و ویاران حسین

    درودها بر استاد عزیزم
    بسیار عالی و تاثیر گذار است

    ایام سوگواری را تسلیت عرض می کنم
    در پناه خدا 🖤

  2. http://www.soleyeavazblogfaco
    parsiblog.com.

    این نشانی وبلاگ من در فضای مجازی است.
    اغلب روزها بیش از 1000 نفر از آن بازدید می کنند.بروید ببینید مخصوصآ قسمت آمارش را.

  3. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 5, 1401

    اجرتون بر آقا امام حسین (ع)
    التماس دعا استاد ارجمند
    😔 💐💐💐🌿🙏

  4. درود بر شاعر شیرین سخن،
    احسنت بر شما، بسیار عالی بود،
    حسین بن علی شافعت در جزا باشد،
    ارادتمند اکبرنژاد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا