🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 💕 تفاوت نیست…💕

(ثبت: 265237) آبان 12, 1402 
💕 تفاوت نیست…💕

 

مسلمانان! مسلمانی نه این است
مرام و خوی انسانی نه این است

کجا دارد تفاوت نزد یزدان
مسیحی یا یهودی با مسلمان؟

وگر بودایی و گبر است و هندو
نصیبی دارد از پیمانه ی او

سراسر بندگان عام اوییم
همه مستان دُرد جام اوییم

خداوندی که در بالا و پست است
ارادتمندِ حتی بت پرست است.

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آبان 12, 1402

    سلام‌استاد عزیز

    الحق زیباست

    در پناه خدا 🌱👏👏👏👏👏👏🌱

  2. معین حجت

    آبان 13, 1402

    درود استاد خوش عمل …
    مثل همیشه عالی و نغز👏👏👏💐💐💐

  3. برهان جاوید

    آبان 14, 1402

    درود بر شما استاد خوش عمل گرامی
    و اندیشه زلال و ناب تان
    همواره در پناه حق سلامت و پیروز باشید
    🌺🌺🌺👏👏👏❤️❤️❤️

  4. غلامحسین جمعی

    آبان 18, 1402

    درودو سپاس و با ز هم سپاس بر استاد بزرگوارو فرهیخته و انسان والایم جناب خوش عمل کاشانی دستمریزاد بهتر از این نمیشد سرود و پاس انساها را داشت

    🙏🙏🙏🙏🙏🙏👏👏👏👏👏👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا