🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 🧑🏻‍🦰 درس انشاء… 👩🏼

(ثبت: 257765) اردیبهشت 19, 1402 
🧑🏻‍🦰 درس انشاء… 👩🏼

🕊(شعر کودک و نوجوان)🕊

از درس انشایم گرفتم
یک بار دیگر نمره ی بیست
آموزگارم رو به من گفت:
انشای تو بسیار عالیست

***
موضوع انشای من این بود:
شادی برای کودکان است
لبخند را زآنان نگیرید
چون آشنای کودکان است

***
در متن انشایم نوشتم:
مادر ، پدر ، ما سرفرازیم
با درس خواندن می توانیم
آینده ی خود را بسازیم

***
وقتی شما در خانه هستید
خوب و صمیمی ، پاک وساده
در چشم ما مثل بهشت است
کانون گرم خانواده

***
مادر ، پدر ، ای بهترین ها
در مهربانی بی نظیرید
پشت و پناه ما بمانید
لبخند را از ما نگیرید

***
در متن باغ زندگانی
ما غنچه های نوبهاریم
ای باغبانان بهشتی
خیلی شما را دوست داریم.

 

 

 

نظرها 16 
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 19, 1402

    ما عاشقانِ اوستادیم
    از مهرِ او فصلِ بهاریم

    هر لحظه و هر روز گوییم
    خیلی شما را دوست داریم

    سلام و درود بر حضرت استاد کبیر
    حضرت عباس خوش عمل کاشانی
    نگین انگشتری شعر معاصر ایران

    تمامی آثار شما شاهکار و ماندگار ست

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

  2. معین حجت

    اردیبهشت 19, 1402

    درود استاد …
    مثل همیشه عالی و تاثیر گذار 👏👏👏💐💐💐

  3. سیّدمحمّدرضا لاهيجے

    اردیبهشت 19, 1402

    سلام

    درود بر استاد همه فن حریف جناب دکتر خوش‌عمل کاشانی

    بسیار زیباست

    • علی معصومی

      اردیبهشت 19, 1402

      درود حضرت استاد
      زیبا و به روز سروده اید

      ♡♡♡
      این شعر خیلی مناسب “جشنواره ملی سرزمین جوان”است

      لبخند آنها را نگیرید

      🌿💐👏

    • عباس خوش عمل کاشانی

      اردیبهشت 19, 1402

      استاد دکتر لاهیجی عزیز را درودها………………

  4. فاضله هاشمی

    اردیبهشت 19, 1402

    بسیار زیبا سرودید مهربان 🌹

  5. کیان نوبهار

    اردیبهشت 19, 1402

    به به
    سرودتون در اوج سادگی بسیار زیبا و دلنشین هست🌹🌹

  6. پروانه آجورلو

    اردیبهشت 19, 1402

    درود جناب کاشانی
    زیباست

    «لبخند را زآنان نگیرید»👌👏🌺🌺

  7. مهدی سیدحسینی

    اردیبهشت 19, 1402

    درود استاد
    زیباست با آرزوی سلامتی و توفیق الهی
    🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا