🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 0008

(ثبت: 3344) بهمن 22, 1395 

می پیچد پرشتاب
مسخر می کند
همچو فریادی از ژرفای سینه
یکباره
چونان گدازه
گرم
سیال
وحشی
نام تو بر زبانم
پر از تهی
آرام می گیرم
نام تو افشا
من رسوا
دیگر رازی در کار نیست