🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 0009

(ثبت: 3364) بهمن 25, 1395 

آزمون

آزمون های پی در پی

شکست

شکست های پیاپی

تلاش

تلاشی مداوم

از جای بر می خیزم

خسته و منفرد

گول به تحفه گل های مجازی

و زبان

زبان می برم به تیغ های حقیقی

واژه ها

واژه ها جذبه سیه چاله های کهکشان اند

و من

من اسیر جذبه سیاره تملق

 

خلسه تن تن قهوه

هزار هزار نخ سیگار

مشت مشت مسکن های رنگین

بیهوده اعتیادی سخت است

رهایی ناممکن

آتش زبانم خاموش نمی شود