🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 …

(ثبت: 216715) مهر 30, 1398 

نگاهت
بی اگر تیز عشق
من دمادم قتیل می شوم…
به تیغ پلک
دامان صبحم
شطّ شفق می گشت
سزاوار پرواز
به هزاربال زخم
گم می شدم
در بی نقطه ی مردمکت

 

 

 

 

نظرها
  1. امیر جلالی

    مهر 30, 1398

    با تیر مژگان می زنی ، تیرم چند … تیرم چند
    تمام حادثه ها و به تیغ کشتن ها … با یک نگاه اتفاق می افتد.
    زیبا بود و درود بر شما

  2. کُشته یِ تیغ پلک … نگاهی عاشقانه …

    دلنشین و رسا …

    دلنمیراد استاد

    تقدیمی : 🍃

    تیرانداز ماهری به نگاه
    زد چنان تیر بر هدف ناگاه

    صید را دید لحظه ای حیرت
    گر چه دل التیام با یک آه

    ولی اله بایبوردی

    30 / 07 / 1398

    🌈🌈🌸🌺🌷🌺🌸🌈🌈

  3. سپیده طالبی

    مهر 30, 1398

    به هزاربال زخم
    گم می شدم
    در بی نقطه ی مردمکت…

    بسیار زیباست
    درودها استاد گرامیم🌺

  4. درود و ارادت استاد رشنو
    به به، سروده ای دلنشین و فاخر و بسیار زیبا
    دست و دلتان بی گزند
    زنده باشید ارجمند
    🍃🌺🌸🌺🌸🌺

  5. طارق خراسانی

    آبان 1, 1398

    سلام استاد

    کوتاه زیبایی ست
    نقطه تمرکز
    مردمک!

    عالی ست

    در پناه خدا🌿👏👏👏👏👏👏🌿

  6. منصور شاهنگیان

    آبان 1, 1398

    درود بر شما …

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا