🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بـــانو جـــان

(ثبت: 243803) دی 2, 1400 

 

حـــــــالِ من حالِ پریشانیست بانو جان
دوری و در دل چـــه طوفانیست بانو جان

روح ســــرگردانِ مــن آواره و تنــها شده
شـــــکلِ خانه حکمِ ویرانیست، بانو جان

دردِبیدرمان شنیدی حـــال من را هم ببین
آســـمانم بی تـــو بارانیـــست، بانو جان

وعده یِ دیـــدارمان کــی؟ بـــاقیِ عـمرم
بی تــو دل در سینه زندانیست، بانـو جان

از تـــو دورم، بـی تـــو میمیرم، نمی آیی؟؟
ایـــن نه آیــین مسلـــمانیست، بانو جان

در نــگاهت عشـق جـــاری گشته می بینم
وارثِ یــــک مــرد عــرفانیست، بانو جان

می شود همچو تو را دیـــد و نشد شاعر تو
جـــانِ من پایِ تو قــــربانیست، بانو جان

شعـــر میخوانم برایِ تــو، بـرایِ عشـقمان
خــوبِ من وقـتِ غزلخوانیست، بانــو جان

……………………
Ali… senator… D. r

 

 

 

 

نقدها
  1. آســـمانم بی تـــو بارانیـــست، بانو جان
    چه اندوهی که با همه صميمانه است…
    همه می شناسندش، ولی فقط تو بیانش کردی عزیز

نظرها 10 
  1. درودد بر شما🍃

  2. خسرو فیضی

    دی 2, 1400

    . با درودم نیک 🌺
    . استاد ارجمند این بانو جان کیست که با خواندن
    . این چنین غزلی عاشق و دل باخته ی شاعر نشود ؟؟
    . که من شده ام !!!
    . عااالی و زیبا بود شاعر شیرین سخن و عاشق !!!!
    . ایام بکامتان و موفق باشید 🌺🌿🌹🌿🌺

  3. درود بر شما شاعر فرزانه،
    بسیار زیبا،قلمتان نویسا
    🌸🌼🌸🌺

  4. سلام

    درود بر شاعر پاک

    در پناه خدا
    🌿👏👏👏👏🌿

  5. 🌷🌻🌸🌷🌻🌸🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا