🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دیگر برایت شعر تنهایی نخواهم خواند

(ثبت: 226898) خرداد 1, 1399 
دیگر برایت شعر تنهایی نخواهم خواند

 

اندازه ی زخم بیابان را نمی فهمد
آنکس که عادت های طوفان را نمی فهمد

باید همیشه با خودت روراست بنشینی
وقتی کسی مفهوم باران را نمی فهمد

دیگر برایت شعر تنهایی نخواهم خواند
زیرا نگاهت بغض پنهان را نمی فهمد

باید برای اشک خود غمنامه بنویسم
این شهر وقتی درد انسان را نمی فهمد

ویرانه هایم قابل تعمیر دیگر نیست
از دور طوفان شهر ویران را نمی فهمد

پس کوچه های عشق را دیگر نمی گردم
وقتی دلم اشک خیابان را نمی فهمد

جابرترمک

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    خرداد 1, 1399

    با سلام و درود خدمت شما استاد ترمک
    بسیار زیبا
    دستمریزاد
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. طارق خراسانی

    خرداد 1, 1399

    سلام و درود

    بسیار زیبا
    لذت بردم استاد

    در پناه خدا 🌹

  3. فریبا نوری

    خرداد 1, 1399

    سلام استاد گرانقدرم
    شعرهایتان به واقع یکی از یکی زیباترند
    سپاس که به اشتراک می گذارید
    خوشحالم از این که افتخار خواندن آثار شما در این سایت نصیبم می شود
    پاینده باشید به مهر
    🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا