🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار فاطمه خجسته

(1)

ناباور

سپید

خوانش: 456

سپاس: 5

(1)

آنقدر افسانه های آن عروس دریایی

سپید

خوانش: 444

سپاس: 9

فاطمه خجسته

دل آواز_1

فاطمه خجسته 31 فروردین 1395

 (1)

طلوع

سپید

خوانش: 437

سپاس: 8

فاطمه خجسته

بروی

فاطمه خجسته 29 فروردین 1395

آمدی خانه ی قلبم بتکانی بروی

باز از خلوت خویشم برهانی بروی

خوانش: 772

سپاس: 8

مانده بغضی در گلویم تا خزانم می رود

از همان تاریخ دلتنگی زمانم می رود

خوانش: 93

سپاس: 0