🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار فاطمه خجسته

با دلم بارقه ی ابر به آواز چه کرد 

هرم آن شعله ی آغوش در این ساز چه کرد 

خوانش: 391

سپاس: 4

بادی شبیه مرگ در اندام خاطرات 

آشفته می وزید بر آرام خاطرات 

خوانش: 1198

سپاس: 9

سپید

خوانش: 764

سپاس: 3

(1)

دور می شوی

سپید

خوانش: 1213

سپاس: 3

با دلم بارقه ی ابر به آواز چه کرد

هرم آن شعله ی آغوش در این ساز چه کرد

تک بیت

خوانش: 446

سپاس: 3

آرزوی باران کودکی هایم

سیل احساسی به ارمغان آورد

سپید

خوانش: 488

سپاس: 4

به شوخی تقدیر می ماند

اینچنین غریبانه

سپید

خوانش: 1648

سپاس: 3

انتظار و امید دیوانه ات می کند

گاهی دوست داری بشکنی

سپید

خوانش: 430

سپاس: 2

به نسیم می گفت

بر این دشت

سپید

خوانش: 373

سپاس: 4

غریبه ام

با لطافت باران

سپید

خوانش: 398

سپاس: 2

(1)

وقتی از خدمت هر شعله

سپید

خوانش: 407

سپاس: 4

 (1)

در پیچ خم راه

سپید

خوانش: 411

سپاس: 5

(1)

مکمل نه

سپید

خوانش: 1252

سپاس: 2

قصدی به پریدن لب این بام به هر ساز ندارد

آن باز به این مرتبه از عشق نه، افراز ندارد

خوانش: 417

سپاس: 2

می توانی تو به هر قافیه فرمان بدهی

تا سرانجام غزل های مرا جان بدهی

خوانش: 395

سپاس: 1

(1)

مثل آسمان به قلبِ یک دریا

سپید

خوانش: 424

سپاس: 4

(1)

لب سپردن

سپید

خوانش: 434

سپاس: 3

(1)

از آن گردباد که

سپید

خوانش: 394

سپاس: 2

(1)

گر گرفته

سپید

خوانش: 395

سپاس: 6

(1)

در تمام فصل های پیوست

سپید

خوانش: 361

سپاس: 7