🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار فاطمه خجسته

1

خودت خوب می دانی

سپید

خوانش: 410

سپاس: 3

باز به سنگ عاشقی بال و پرم شکسته و

میل وصال و کوچ هم گوش به تن نمی کند

تک بیت

خوانش: 600

سپاس: 2

 

مد عظیم چشم او در شب من نشست و گاه

تک بیت

خوانش: 699

سپاس: 1

1

در این

سپید

خوانش: 374

سپاس: 2

1

بعد از تو

سپید

خوانش: 380

سپاس: 1

1

دلتنگی اگر امان بدهد

سپید

خوانش: 401

سپاس: 0

وقتی که زمین از دل شب ماه نیاورد

خاموش تر از اشک سر چاه کدام است

تک بیت

خوانش: 387

سپاس: 1

1

پر رنگ ترین نقش جفا زرد تمام است

تک بیت

خوانش: 427

سپاس: 2

1

چه تهدید ناکارآمدی

سپید

خوانش: 348

سپاس: 1

1

مشتت را که باز کردی

سپید

خوانش: 768

سپاس: 3

1

به گمانم تقصیر صداقت بود

سپید

خوانش: 1427

سپاس: 0

1

دعا می کنم از سرم بروی

سپید

خوانش: 392

سپاس: 2

1

رفتنت اگر

سپید

خوانش: 428

سپاس: 2

1

قول دادی

سپید

خوانش: 402

سپاس: 1

1

زندگی یادم داد

سپید

خوانش: 484

سپاس: 3

1

دوست داشتن

سپید

خوانش: 410

سپاس: 4

1

 زلال که باشی

سپید

خوانش: 412

سپاس: 3

وقتی که بغض راه نفس بی حذر گرفت

قلبم هجوم رفت تو را نیشتر گرفت

خوانش: 423

سپاس: 3

دلم به سوز صبوری چنین طهارت شد

به شعله های غریبی نشست و غارت شد

خوانش: 731

سپاس: 3

میلم برای از تو شنیدن عجیب هست

حتی اگر که قصد صدایت فریب هست 

خوانش: 384

سپاس: 4