🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دیوار مهربانی

(ثبت: 239171) اردیبهشت 31, 1400 
دیوار مهربانی

 

یک شبه شاعر شدم تا عشق را عُریان کنم
فصل سرد خانه را با شعر تابستان کنم

زیر باران از خدا بهبودی ات را خواستم
خواستم، اما نشد تا درد را درمان کنم

روی لب های سپیدت باز هم رُژ می زدی
تا که من از حال خوبت زود اطمینان کنم

شعر می گفتم برای خاطرات روستا
تا خیالت را کمی بیرون از این تهران کنم

خواستم با یاد عطر چینه های خیس پیر
خاک گلدان های بی گُل را کمی خندان کنم

خواستم بر روی موهای تو قبل از ریختن
شاخه ای بابونه از باغات دِه روبان کنم

شعر می خواندم برای عابران چهار راه
که پس اندازی برای حل این بحران کنم

روی دیوار بلند مهربانی هایمان
جای شال و پیرهن یک قلب آویزان کنم

می روم بعد از تو سوی عابران کور شهر
شاعری که زندگی را باخته اِکران کنم

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 31, 1400

    سلان لیلای عزیزم
    دختر شاعرم.
    ملکه ی شعر پاک
    چه غزل زیبایی
    لذت بردم
    اگر چه احساس می کنم نگران بیماری بوده ای
    اگر در بستر بیماری ست خدا شِفای عاجل نصیب وی کند.

    در پناه خدا
    🌿👏👏👏👏👌❤️🌿

    • لیلا صالح

      خرداد 2, 1400

      سلام و درود بر مهربان پدر بزرگوارم استاد گرانقدرم.

      خیلی خوش آمدید و صفحه ام را صفا بخشیدید.

      لطف و محبتتان را سپاسگزارم.

      امیدوارم همیشه سالم و تندرست باشید.

      یا هو💐

  2. علی معصومی

    اردیبهشت 31, 1400

    درود ها بر شما
    بانو لیلا صالحی ارجمند
    ◇◇◇
    زیبا و لبریز از احساس
    با شوری ساعرانه و صمیمی
    احسنت
    شاد و پیروز بمانید

    می روی … ای کاش می گفتی چه سان
    چاره اوضاع خواب آلود و سرگردان کنم
    🌿🌺

    در پناه خدا

    • لیلا صالح

      خرداد 2, 1400

      سلام و درود بر مهربان برادرم استاد بزرگوارم.

      از لطف و محبت شما بسیار سپاسگزارم.

      امیدوارم هر جا هستید در سلامت کامل باشید.

      یا هو.💐

  3. رضا محمدصالحی

    خرداد 2, 1400

    شعر می خواندم برای عابران چهار راه
    تا پس اندازی برای حل این بحران کنم

    درود بانو صالح ارجمند🌹👏

  4. غلامحسین جمعی

    خرداد 17, 1400

    یک شبه شاعر شدم تا عشق را عُریان کنم
    فصل سرد خانه را با شعر تابستان کنم

    زیر باران از خدا بهبودی ات را خواستم
    خواستم، اما نشد تا درد را درمان کنم

    روی لب های سپیدت باز هم رُژ می زدی
    تا که من از حال خوبت زود اطمینان کنم

    درودو سپاس بر شاعر با ذوق و خوش زبان و فرهیخته ام

    سرکارخانم لیلا صالح ارجمند

    به به

    حظ کردم هم از زبان ساده و صمیمی

    شعرتان و هم از زیبایی گفتار و تصاویر

    بکرش

    داعتان را نبینم عزیز بزرگوار که حالم را خوش کردید

    و صفا آوردید به سایت و تمام خانه ها

    برایتان بهترین ها را آرزو دارم

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹👏👏👏👏👏👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا