🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار جلال پورسلیمانی

پیروانِ مکتبِ عشقِ همام

بر شما از عاشقی خسته سلام

خوانش: 516

سپاس: 4

تعداد نظر: 13

نیمه شب از سرِ شوری غزلی ساخته ایم

داغِ آتش به دلِ در به در انداخته ایم

خوانش: 379

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

بر سنگ لوحِ سخرهء البرزِ استوار

روئیده تک درختی وپوشیده از غبار

خوانش: 630

سپاس: 8

تعداد نظر: 19

خلقت از روزِ اَزل آمد از اسرار پدید

از همان دم که خدا صحنهء دوّار کشید

خوانش: 1665

سپاس: 5

تعداد نظر: 15

گوشهء باغچه ام کاشته ام یک گل مریم

چنان عاشق و وابسته که در شادی و اندوه گلم خندم و گَریم

شعرنو-نیمایی

خوانش: 534

سپاس: 2

تعداد نظر: 6

میتوان نیمه شبی

سفری کرد فراسوی خیال

شعرنو-نیمایی

خوانش: 1176

سپاس: 6

تعداد نظر: 11

تاسحر فکر تو و خیره به مهتاب شدم

عاقبت چشم فرو بستم و در خواب شدم

مثنوی

خوانش: 1112

سپاس: 6

تعداد نظر: 14

غنچه ای از شوق شفق صبحدمی باز شدم

رمز شدم راز شدم    بی خبر آغاز شدم

ترانه

خوانش: 421

سپاس: 4

تعداد نظر: 7