🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار کامبیز (عرفان) شادلو

 

«اقتدا بر عاشقان کن گر دلیلت هست درد

خوانش: 341

سپاس: 8

تعداد نظر: 12

این زمانه خوش نگر من بانگ انا الحق زنم

بر زمین و بر زمان فریاد و بانگ بر حق زنم

سایر

خوانش: 326

سپاس: 5

تعداد نظر: 6

 

دم فروکش ترنم استعاره را

شعرنو-نیمایی

خوانش: 428

سپاس: 5

تعداد نظر: 4

تعداد نقد: 2

 

در مغاک سیاه گور فرو خواهند خفت

سپید

خوانش: 400

سپاس: 6

تعداد نظر: 2

تعداد نقد: 4

 

گشته ام حیران و مست از هر چه هست

چهارپاره

خوانش: 314

سپاس: 4

تعداد نظر: 2

 

او کجا و دل محنت زده خوار کجا

خوانش: 407

سپاس: 4

تعداد نظر: 4

 

هر که را بستند دیده بر رخ نامحرمان، راهش دهند

سایر

خوانش: 364

سپاس: 4

تعداد نظر: 2

 

برف می بارد برف می بارد

شعرنو-نیمایی

خوانش: 280

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

 

و چه پروازی ست

سپید

خوانش: 302

سپاس: 0

تعداد نظر: 1