🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 انا الحق

(ثبت: 226312) اردیبهشت 16, 1399 
انا الحق

این زمانه خوش نگر من بانگ انا الحق زنم
بر زمین و بر زمان فریاد و بانگ بر حق زنم

لا فتی الاعلی لا سیف الا ذوالفقار
این دو را هر دم به روی فاسق نا حق زنم

چون رها گشتم ز بند هست و نیست
بر سریر سروری چون رند جاء الحق زنم

چون کلیم حق و نفس روح آن عیسی پاک
بر شررهای زمانه الصلا یا حق زنم

با کلام آن امین و مصحف روح القدس
دم زنم چون عاشقان مست بر نا حق زنم

الصلا حق الصلا حق الصلا از این جفا
شعله گردم من دمادم بر وجود حق زنم

دم زنم بر حق زنم بر حق زنم در این زمان
چون گردد شعله حق آن شعله بر نا حق زنم

نفحه ای آمد ز دنیای عدم در این زمان پر شرر
کای عزیز برخیز تا بر تار و پودت شعله ای از حق زنم

حق یار همه عزیزان و اهل اندیشه و اهل دل

 

 

 

 

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    اردیبهشت 16, 1399

    با سلام و درود خدمت شما
    ان شاا… قلمتان همیشه جاری و سرشار از ارادت به امیرالمومنین امام علی(ع) بر تارک مدح و ثنا بدرخشد
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • کامبیز شادلو

      اردیبهشت 16, 1399

      بادرودوسپاس ازبذل توجه شما دوست
      عزیز
      امیدوارم در پناه حق ازبلایامصون باشید❤️❤️❤️

  2. علی معصومی

    اردیبهشت 16, 1399

    درود بر شما
    جناب شادلو نازنین
    🌺🌸🌺🌸

    • کامبیز شادلو

      اردیبهشت 16, 1399

      درود جناب معصومی عزیز
      سپاسگزارم
      در پناه حق باشید❤️❤️❤️

  3. جواد مهدی پور

    اردیبهشت 18, 1399

    سلام

    درود بر شما جناب شادلو

    زنده باشید

    💐💐💐

    • کامبیز شادلو

      اردیبهشت 18, 1399

      درودوسپاس ازبذل توجه شما
      جناب مهدی پورعزیزوگرامی
      درپناه حق ازبلامصون باشید🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا