🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

شمارهٔ ۲۷۶ – نکتهٔ پسندیده

(ثبت: 159944)

باده خوردن به ساتکینی در

از هنر نیست بلکه هست خطر

خفتن و رفتن است حاصل او

وز خطرهای مجلس اینت بتر

کردن قذف و کینه جستن مهر

گفتن ناصواب و جستن شر

هر که او خورد ساتکینی زان

جز چنین چیزها نبندد بر

چون همه رنج هست و راحتی نی

مردمی کن مرا بده تو مخور

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند :

کاربرانی که این مطلب را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا