🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

و له ایضاً : هر رنگ که ممکن است آمیخته گیر

(ثبت: 186818)

هر رنگ که ممکن است آمیخته گیر

هر فتنه که ساکن است انگیخته گیر

وین روی چو ماه آسمانت بدریغ

از صرصر مرگ باز در ریخته گیر

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند :

کاربرانی که این مطلب را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا